תנאי שירות ואספקה

הודעת פרטיות

המחויבות שלנו לפרטיות 
אנחנו מחויבים לחלוטין לשמירת הפרטיות שלכם. הפרטים אותם תספקו לנו ישמשו לעיבוד הזמנות וכדי לסייע לנו לספק לך חוויית קנייה אישית יותר. אנחנו משתמשים בכל טכנולוגיה זמינה כדי להבטיח שהמידע האישי שלכם יישארו מאובטחים. אנחנו שומרים את כתובת הדואר האלקטרוני שלכםבחשאיות מוחלטת. אנו לא מוכרים, נותנים או מפיצים בכל דרך אחרת את הכתובת שלכם לכל צד שלישי.

חשוב: פרטי כרטיסי האשראי אינם נשמרים על שרתי האינטרנט שלנו ואינם חשופים לגורמים חיצוניים.

איסוף ושימוש בפרטים שלך 

כאשר אתם שולחים הזמנה אנו נבקש את שמכם, כתובת דואר אלקטרוני, כתובת דואר למשלוח ומספר כרטיס אשראי מלא עם תעודת זהות. פרטים אלו מאפשרים לנו לעבד את הזמנתכם, להכין אותה ולהודיע לכם על מצבה


משלוחים

  • פריטים יישלחו לבית הלקוח או העסק באמצעות שירותי דואר ישראל בדואר רשום (15 ש”ח ) או שירות שליחים מהירים ( 45 ש”ח).
  • זמן האספקה יכול לנוע בין 2 ועד 10 ימי עסקים, תלוי ביעד וזמינות המוצר.
  • מודגש בזאת כי משלוחים בדואר רשום דרך דואר ישראל תלויים בשירותי הדואר – לפעמים הם מהירים כמו הלוגו שלהם ולפעמים…
  • אנחנו ממליצים לכם להסתייע בשירות שליחים מהיר – קצת יותר יקר ( 45 ש”ח ) אבל מגיע מהר . לשיקולכם .
  • להלן הכללים אודות משלוחים מהירים בשירות  “מהיר אקספרס” של דואר ישראל :
    1א.  הזמנה לאחת מ- 56 ערים מרכזיות אם ההזמנה בוצעה ואושרה עד ל 10:00 בבוקר  ההזמנה תבוצע באותו יום עסקים או יום למחרת  .מסירה למען פרטי תיעשה עד השעה 20:00; מסירה למען עסקי – תיעשה עד השעה 18:00;
    1ב. אם ההזמנה התקבלה ואושרה למשלוח לאחר השעה 10:00 ועד לשעה 14:00 יימסר דבר הדואר למענו למחרת יום העסקים .או ביום שלאחריו..מסירה למען פרטי תיעשה עד השעה 20:00; מסירה למען עסקי – תיעשה עד השעה 18:00;

    2-  הזמנה לאחד מ- 112 יישובים  – תוספת של יום עסקים באותם הבהרות של סעיף 1א ו- 1ב
    3 – הזמנה לאחד מ 834 יישובים – תוספת של 2 ימי עסקים באותם הבהרות של סעיף 1א ו- 1ב

  • המסירה תבוצע בתיאום טלפוני עם מזמין המשלוח

  • השירות לא קיים עבור נמענים ביחידות צבאיות.

  • לתא דואר ולמוסד ציבורי, אשר המסירה איננה אישית לנמען, אלא לבא כוחו, השירות אינו בו ביום (כמו אוניברסיטה, בית משפט, בית חולים, משרד ממשלתי וכדומה).

  • מידות תקניות:
    אורך מקסימאלי : 100 ס”מ
    היקף מקסימאלי: 250 ס”מ

משלוחים עבור כספות/מוצרים  מעל 20 ק”ג או משלוחים במידות חריגות יחושבו בהתאם לעלויות המשלוח בפועל .אנחנו לא נבצע משלוח כל עוד לא תדעו מהי העלות אותה תצטרכו לשלם. 

אנחנו לא מתכוונים ולא רוצים להרוויח על המשלוחים מכל צורה שהיא. אתם תחליטו מהי צורת המשלוח המועדפת שאותה תבחרו לבצע. 


מדיניות החזרות

החזרות או החלפות של מוצרים שנרכשו באמצעות החנות המקוונת שלנו תתבצענה תוך 14 יום מתאריך החשבונית המקורית.

על כל המוצרים המוחזרים להיות נקיים וללא בלאי. מוצרים מלוכלכים או משומשים לא יתקבלו.

כל מוצר הנשלח חייב להישלח עם הפרטים הבאים:

  1. שם לקוח,כתובת ופרטי יצירת קשר (טלפון, פקס וכו’)
  2. הוכחת רכישה – קבלה מקורית
  3. תיאור הבעיה

מוצרים שיגיעו ללא הפרטים שלעיל יוחזרו ללקוח.

כתובת למשלוח:

א.ל.י רז מנעולים ודלתות בטחון בע”מ
רחוב אוסישקין 50
ירושלים   

עלויות המשלוח של מוצרים מוחזרים או מוחלפים יחולו על הלקוח. משלוח תשלום מיידי (Cash on Delivery) לא יתקבל.

מוצרים חליפיים או מתוקנים ישלחו ללקוח תוך30 ימי עסקים מתאריך ההגעה לרז מנעולים .


מידע אודות קנייה

בכל זמן במהלך הקנייה בחנות המקוונת, ניתן לבחור פריטים לרכישה על-ידי לחיצה על לחצן ‘הוסף לסל הקניות’. תוכלו לצפות בפריטים בסל הקניות שלכם או לחזור לחנות על-ידי לחיצה על סמל סל הקניות המופיע בראש כל מסך.

כאשר תסיימו לקנות, היכנסו לסל ועקבו אחר ההוראות להשלמת תהליך התשלום.

הערה: כאשר אתה שולח הזמנה אנו נבקש את הפרטים האישיים שלך ואת מספר כרטיס האשראי המלא עם תעודת הזהות שלך. פרטים אלו מאפשרים לנו לעבד את הזמנתך, להכין אותה ולהודיע לך על מצבה. התשלום בחלק מכרטיסי האשראי מחייב גם הזנה של שלוש הספרות של קוד אבטחת הכרטיס. קוד אבטחת כרטיס הוא שלושת הספרות שבגב הכרטיס. ללא שלוש ספרות אלו לא נוכל לקבל אישור של העסקה וההזמנה תידחה.

השימוש בקובצי cookie 
קובצי cookie הם פיסות מידע שהדפדפן מאחסן על הכונן הקשיח במחשב שלך. כמו רוב אתרי המסחר גם האתר של רז מנעולים משתמש בקובצי cookie כדי לספק שירות טוב יותר. קובצי ה-cookie שלנו אינם מכילים פרטים אישיים כלשהם, אבל הם כן מאחסנים את ההגדרות שלך וזוכרים את תכולת סל הקניות שלך כאשר אתה מנווט באתר או בין ביקור לביקור. רוב דפדפני האינטרנט מקבלים קובצי cookie באופן אוטומטי.

סיסמה 
שמור על סיסמתך ואל תגלה אותה לצד שלישי כלשהו. אם יש לאחרים גישה לסיסמה שלך, פרטיך האישיים עלולים להיחשף.

חשוב:
במקרה של שימוש בלתי-מורשה בכרטיס האשראי שלך, עליך להודיע לספק הכרטיס בהתאם לחוקי הדיווח והנהלים שלו.


מדיניות האחריות

המחויבות שלנו לפרטיות, אחריות ותיקון

לכל המוצרים יש אחריות למשך שנה מתאריך הקנייה. האחריות תקפה לגבי כל פגם במוצר הנובע מפגם בחומרים או בתהליך הייצור.

אחריות זו מוגבלת לקונה המקורי של המוצר ואיננה ניתנת להעברה. במשך תקופת האחריות אנו תתקן או נחליף פריטים עליהם חלה האחריות לפי שיקול דעתנו.

אחריות זו אינה מכסה בלאי הנובע משימוש רגיל, שימוש בלתי-נאות או נזק הנגרם כתוצאה מטיפול לא נאות.

כיצד לקבל שירות או תיקון במסגרת האחריות

  • החזרות או החלפות צריכות להתבצע תוך 14 יום מתאריך החשבונית המקורית.
  • הלקוח אחראי לכל עלות הקשורה להחזרת מוצר לצורך קבלת שירות.
  • יש להחזיר את כל החלקים והרכיבים כדי שפריט יתקבל לתיקון.
  • על המוצרים להיות נקיים לפני שניתן להעריך את מצבם או לתקנם. מוצרים מלוכלכים יוחזרו ללקוח ללא ביצוע הערכה.
  • יש לשלוח חבילות בדרך הניתנת למעקב. אנו לא אחראים על חבילות האובדות במשלוח.

ספרו לנו מה אתם חושבים

אנו מעריכים את דעתכם ונשמח ללמוד ממנה. אם מצאתם תקלה.

יש לכם רעיון לשיפור מוצר או שאתם רוצים לספר לנו כמה אהבתם אותו – אנחנו מעוניינים לדעת.

תנאי שירות ואספקה
4.8 (95%) 16 votes